• يکشنبه ٨ مرداد ١٤٠٢-١٣:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢١٧
علوی تذکر داد:8-165

بازنگری ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران باید در اولویت قرار بگیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بازنگری ساختارها باید در اولویت قرار بگیرد؛ گفت: سالهاست که ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران بازنگری نشده است و در اولویت هم قرار ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و پنجمین نشست شورا، طی تذکری بزرگترین سرمایه شهرداری تهران را نیروی انسانی برشمرد و اظهار کرد: فارغ از گرایشات سیاسی پرسنل شهرداری تهران بزرگترین و مهمترین سرمایه ما تلقی می شوند و سالهاست که در کنار هم برای ارتقای شهر تلاش می کنند.
وی تأکید کرد: در انتخاب مدیران مهمتر از همه ممیزی ها باید اصل پرسنل شهرداری تهران بودن به دلیل شناخت درست از شهر و مسائل مختلف، رعایت شود.
علوی از معاونت ها و شهرداران مناطق خواست که در کنترل پروژه مسائل را رصد و پاسخگو باشند که چرا علی رغم اختصاص بودجه از سوی شورای اسلامی شهر پیشرفت پروژه اندک بوده است. برای ما قابل قبول نیست که مدیری به مصوبه شورا اعتقاد نداشته باشد و کار را زمین بگذارد.
عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بازنگری ساختارها باید در اولویت قرار بگیرد؛ گفت: سالهاست ساختار حوزه اجتماعی شهرداری تهران بازنگری نشده است و در اولویت هم قرار ندارد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: